10 Ocak 2016 Pazar

DEĞERLER EĞİTİMİ: Dürüstlük Veli Anektodu

Ben velilerim olmadan asssllaaa ve kat'aaa değerler eğitimi yapmam :)smile ifade simgesiHer ay değer konusunda mutlaka onlarla paslaşırız.Hatta her velim aile katılımında okulda vermdiğimiz bir değeri çocuklara anlatır. Bu da sınıfımızın kampanyası :)smile ifade simgesi Çünkü değer kavramı bir rakam bir renk ya da bir şekil değil okulda öğrenilsin ya da seneyeki öğretmen öğretsin. Değer apayrı bir şey. Hiç bir şey bilmesin çocuk ama değerlerinin farkında olsun. Günlük hayatın her anında söylediği söze yaşantısına konuşmasına yansıyacak öğrendikleri. Ben okulda o değerle ilgili bir etkinlik kesinlikle yapıyorum,ayrıca ailelere de küçük küçük etkinlikler gönderiyorum. Okula getirdiklerinde de çocuklar bir nefeste okuyorum.Ve hepsini saklıyorum. Çok değerli o yazılanlar benim için. İşte bu da doğrulukla ilgili veli işbirliğimiz,benim velilerim bi bi bitaneee :) :)

smile ifade simgesi wink ifade simgesi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder