5 Ocak 2016 Salı

DEĞERLER EĞİTİMİ-DÜZENLİ OLMAK


Evettt,hani size bir sınıf kitabından bahsetmiştim ya, tam da bu.Epey emek ve zaman gerektiren bir çalışma olduğu için geç kaldı. Bilmeyenler için söylemiş olayım: Konu değerler eğitiminde düzenli olmak.Velilerimiz çocuklarıyla birlikte bir hikaye yazıp gönderdiler ve ben de bir kitap oluşturdum, hem benden bizden hatıra kalsın istedim hem de her aile bu sebepten dolayı bile olsa kitapla buluşsun okusun istedim. Tamamen orjinal wink ifade simgesi hikayeleri okurken çok mutlu oldum, resimler yayınevlerinin çizimlerine taş çıkartır :-)Kitapların kapağını kullanılmayan dergilerden resimler kesip yapıştırarak rengarenk yaptım. içindekiler bölümü çocukların anlayacağı dilden resimli,e editörü de bendeniz smile ifade simgesi Böyle bir etkinliği tavsiye ederim, zamanınızı alır,ama huzur bulursunuz, anınız olur...









2 yorum:

  1. Harika olmuş elinize sağlık bayıldım. nasıl bir emek var:)))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler evet ha dedin mi bitmiyor,bir de benim gibi özenince :)

    YanıtlaSil